Östhammars Gymnastikförening
Välkommen till vår sida
Föreningskläder

ÖGF har ett samarbete med Print & Dekor, Fabriksvägen 4, Östhammar. Kontaktperson är Jonas Källberg.

Sortimentet som finns att välja mellan finns att se i bilderna ovan, om ni tycker något saknas kom gärna med tips.

Beställningen ska alltid innehålla: (blankett finns som stöd i bilderna ovan)

-        Produktens namn / Artikelnummer

-        Storlek

-        Välj LEDARE eller GYMNAST som tryck på ryggen, valbart, loggan på bröstet ingår alltid (alternativ för- och efternamn vid beställning av Sportbag) Till Basic Hoody samt Basic-T är även SUPPORTER valbart som tryck. Observera att supporter-färgerna är annorlunda.

-        Ange vem som beställer (brukar vara en förälder)

Alla beställningar betalas i förskott med swish -  123 384 88 35
Vid betalning ange alltid vad som beställts och Gymnastens namn, ange även vilken träningsgrupp gymnasten tillhör.

Beställning med info enligt blankett, samt skärmdump på swishbetalningen skickas till madelenekarlson_@hotmail.com

ÖGF ansvarar för att beställda varor blir/är betalda hos Print & Dekor.

Har ni frågor kontakta gärna styrelsens representant Madelene Karlson på mail:
madelenekarlson_@hotmail.com